HTML

Friss topikok

  • SomiTomi: Szép aszta. A V43-M41 kapcsolt menetet hogy csináltad? (2012.06.22. 12:41) M41 átsegíti
  • modell13: Sándor. Mi lesz itt? (2012.05.15. 22:09) Kőris Megyei Vasutak-BUÉK!
  • vasútmodellezés: @Bzmot: Ha nemtetszik neolvassa faszom...-.- Építs egy iylen terepasztalt aztánmajd pofázhatsz ... (2012.03.29. 23:05) Fuggerth V43-hiányosságok
  • SomiTomi: Én egy templomot építettem nemrég, nem lett annyira jó, de valahogy tetszik. Ez viszont nagyon szé... (2011.04.30. 14:24) Északi-tároló
  • YanezTTrain: Nagyon zsír! Az egész terepasztal ott van a szeren! A fekete-fehér kép amin a csörgő és a nohab is... (2010.12.26. 18:47) RETRO életképek

Linkblog

Terepasztal

13 éves vagyok,apukámmal építem ezt a 25 négyzetméteres, 3 szintes asztalt. Én vagyok felelős a terep minden részéért,ő pedig az elektronikáért.Az asztalt számitógép vezérli,45 váltó és összesen 165 méter sín van rajta.

2009.10.19. 20:01 vasútmodellezés

Fuggerth V43-hiányosságok

Mikor első V43 modellemet kézbe vettem,hirtelen ránézve gyönyörű darabnak tűnt,nem gondoltam arra milyen sok hiányossága van,hiszen elvakított a valós életbe is szeretett Ganz mozdonycsoda képe.Örültem,hogy nekem is lehet egy saját V43-asom,habár kicsibe,de az is valami.

Csendes a járása,a vezető fülke ki van dolgozva,de a motortér nem.Az újabb,átalakított V43-asokba igaz barna a fülke,viszont 1000-reseket álltalába nem szoktak áalakítás után külsőre ugyanolyan színbe hagyni.Ha feltételezzük mégis,hogy egy új mozdony,nagyon szembetűnik,hogy még a papagályokon sincs rajta (ami egyépként minden mozdonyra felvan már szerelve)a felfüggesztésnek egy kívül szembetűnő része.Amit nem értek,hogy a helye pedig ottvan,mivel azt gyárilag valamiér megcsinálták a valóságban.Az látszik egyébként,hogy az M41-eshez képest  -ami már több évtizede ugyanabban az öntőformában készül-azért sok új dolog van rajta amit értékelek.

A dobozában az alkatrászek két részre oszlanak:korlátok és korlátok az első a mozdonyhoz van berakva,a második ízlésesen,celluxal lefedett külön kis lyukba van a hungarocel dobozba.A korlátok felragasztásához nagyon nagy türelem kell,már csak azért is,mert a karosszériába fúrt lyukak legtöbbszőr hibásak,pl.:túl távol vannak egymástól,kicsik-nagyok.A korlátokon sok a sorja és könnyen eltörnek.A visszapillantó tükörnek nincs hellye,legokosabb és legegyszerűbb mgoldás ha behajtott állapotba ragasztjuk fel.Ha mégse így tennénk ,a dobozba visszarak vaz letörik!Amit már említettem a géptérimitáció nincs megcsinálva.

Megérdemli a leg idegtépőbb modell címet!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kmvterepasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr841461499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoli_ 2010.10.19. 13:04:30

Javasolt irodalom még, a Magyar nyelv és Irodalom könyvek általános iskola 1-4. osztályig.

vasútmodellezés 2010.10.22. 15:22:48

Kedves Zoli! Elhiszem,hogy te nagyon szereted olvasni az eféle könyveket,de az ilyen könyvajánló kommenteddel inkább egy könyvekről szóló blog látogatóit boldogítsd.;)Én itt inkább az építő kritikákat várnám a TEREPASZTAL ÉPÍTÉSÉVEL kapcsolatban.Hiszen ha jobban megfigyeled,rájössz teis mintmár szerintem sokan mások,hogy ez a blog egy terepasztalról szól.:)

zoli_ 2010.11.12. 23:53:48

Nem efféle könyveket szoktam olvasni, hanem szoktam olvasni. Sokat. És ha írok valamit, akkor igyekszem megtisztelni másokat azzal, hogy helyesen írok.

Bzmot 2011.03.08. 23:09:56

Öcsém, 20 évvel ezelőtt a 3. általánost nem lépted volna meg a helyesírásoddal. Mielőtt idegtépőzöd mások munkáját, láss már hozzá az önműveléshez, mert a Fuggerth Szili táltosparipa a stilisztikádhoz képest.
Vagy... ne írj blogot.

modell13 2011.03.13. 00:26:00

Hadjátok már Sanyit!
Aki igazán akarja el tudja olvasni....

vasútmodellezés 2012.03.29. 23:05:42

@Bzmot: Ha nemtetszik neolvassa faszom...-.- Építs egy iylen terepasztalt aztánmajd pofázhatsz nyugodtan;)
süti beállítások módosítása