HTML

Friss topikok

  • SomiTomi: Szép aszta. A V43-M41 kapcsolt menetet hogy csináltad? (2012.06.22. 12:41) M41 átsegíti
  • modell13: Sándor. Mi lesz itt? (2012.05.15. 22:09) Kőris Megyei Vasutak-BUÉK!
  • vasútmodellezés: @Bzmot: Ha nemtetszik neolvassa faszom...-.- Építs egy iylen terepasztalt aztánmajd pofázhatsz ... (2012.03.29. 23:05) Fuggerth V43-hiányosságok
  • SomiTomi: Én egy templomot építettem nemrég, nem lett annyira jó, de valahogy tetszik. Ez viszont nagyon szé... (2011.04.30. 14:24) Északi-tároló
  • YanezTTrain: Nagyon zsír! Az egész terepasztal ott van a szeren! A fekete-fehér kép amin a csörgő és a nohab is... (2010.12.26. 18:47) RETRO életképek

Linkblog

Terepasztal

13 éves vagyok,apukámmal építem ezt a 25 négyzetméteres, 3 szintes asztalt. Én vagyok felelős a terep minden részéért,ő pedig az elektronikáért.Az asztalt számitógép vezérli,45 váltó és összesen 165 méter sín van rajta.

2009.12.06. 12:59 vasútmodellezés

Mivel már rég nem írtam,

 

És ahova kell, oda szöveget mellékelek.. de új képek se nagyon vannak még, ezért felrakok régieket!
 
Akik válaszaimra várnak azoktól pedig szíves elnézést kérek,hogy bizonyos okokból kifolyólag nem tudok válaszolni. (eggyenlőre)
Az alábbi kép még nyárvégi-pesti kirucanásomkór készült, már otthon Debrecenben.
Látható két KCSV6 típusú Ganz Hunslet villamos. Büszkén mondhatom ki, hogy abba a városba élek ahol egyedül megtalálható ez a típus. Én még szebb modern villamost nem láttam (habár ez már lassan 16 éves lesz)
Korához képest nagyon jó,és mindigis nagyon jó típusnak tartottam. Ha lesz időm,lehet írok róla egy beszámolót képekkel.Az óriásplakát az oldalán már kevésbé gyönyörű, de meg lehet szokni.
 
 

 

Debrecen, Nagyállomás 2009.augusztus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A következő képek az északis kiállításon készültek szintén az előbb elhangzott időpontban.

-a képek minőségéért elnézést kérek, nagyon siettem a végefelé-

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kmvterepasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr801577677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása