Sok gond szokott lenni a kapcsolókkal:
-Felfekszik az egyik a másikra
-összefeszülnek
Ezekből pedig álltalába az következik,hogy
-az ívekbe az ütközők összeakadnak (főleg tolatásnál) és a szerelvény kisiklik.
Viszont ilyen gondok csak az európai gyártók szabvány kuplungjainál jelentkeznek. A Bachmann-igaz amerikai mintáról-gyártotta le kapcsolóit,és nagyon jól működnek.
Egyetlen hibája: nem tödom hogyan kell szétkapcsolni,álltalába fel kell hozzá emelni a vaont.Van az oldalába egy kis rugó,az fogja össze a két részét.Bombabiztosan lehet vele bárhol,bármilyen tempóval tolatni! Én ilyet szerelnék minden európai mozdonyra is,de sajna nem lehet.Ha jól tudom, kapható elektromosan vezérelt is.Szép kicsi,nehéz olyan gyáőrtót találvi aki felveszi vele a versenyt.
Egyszer láttam BRAWA modelleken átlagos európai csavaros kapszolókat,de azzal biztos nem tolatna senki az ívekben!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.