HTML

Friss topikok

  • SomiTomi: Szép aszta. A V43-M41 kapcsolt menetet hogy csináltad? (2012.06.22. 12:41) M41 átsegíti
  • modell13: Sándor. Mi lesz itt? (2012.05.15. 22:09) Kőris Megyei Vasutak-BUÉK!
  • vasútmodellezés: @Bzmot: Ha nemtetszik neolvassa faszom...-.- Építs egy iylen terepasztalt aztánmajd pofázhatsz ... (2012.03.29. 23:05) Fuggerth V43-hiányosságok
  • SomiTomi: Én egy templomot építettem nemrég, nem lett annyira jó, de valahogy tetszik. Ez viszont nagyon szé... (2011.04.30. 14:24) Északi-tároló
  • YanezTTrain: Nagyon zsír! Az egész terepasztal ott van a szeren! A fekete-fehér kép amin a csörgő és a nohab is... (2010.12.26. 18:47) RETRO életképek

Linkblog

Terepasztal

13 éves vagyok,apukámmal építem ezt a 25 négyzetméteres, 3 szintes asztalt. Én vagyok felelős a terep minden részéért,ő pedig az elektronikáért.Az asztalt számitógép vezérli,45 váltó és összesen 165 méter sín van rajta.

2010.06.19. 20:23 vasútmodellezés

Régen....

Írtam már ide,viszont annál inkább foglalkoztam az asztallal.Képekkel még egyenlőre nem szolgálhatok,majd ha lesz rakok fe.Felkerült az első 67 figura az asztalra.
Vettem egy 120 darabos festetlen készletet pesten a medikernél,és ebből kerültek fel,illetve voltmár vagy 10 darab.A festés türelmet,és pontosságot igénylő munka:D...de belevágtam,és egészen jól sikerültek az eddigiek.Többnyire utasok és vasutasok,de a csomag nélküli utasokat utcára is tettem.Illetve pályamunkásokat is raktam ide-oda,de ez a 120 figura korántsem lesz elég az asztalra.
Rendeltem most egy ifát,2 dobozos barkast,2 trabit,2 wartburgot,és 2 barkas "elődöt" is,hogy a közúti járműálllományom is gazdagabb legyen valamivel.Szeretnék még beszerezni pár ikarust...farost,260-ast mindenképpen.
Növényzet terén az új száraz orgonavirágos megoldás révén készítettem egészen rövid (kb.20 perc)alatt 130 darab fát az asztalra.Hamar meg is lett a helye mindnek:DVettem még jópár csomag izlandi mohát bokor gyanánt,de természetesen újból kifogytam belőle:D
Tervezem a jövőben mávos fuggerth kocsik vásárlását is(legalább 3 darabot).Habár úgyáll a dolog,hogy fogytán a pénz,így erre egyenlőre nem kerül sor,illetve jövőhét pénteken 2 hétre elutazunk.
 nagyviadukt lábánál,és hátoldalánál lévő részeket is megcsináltam úgyahogy,demég mindig nem az igazi,nagyon zsúfolt ott minden:/
Pár vagon,és 1-2 mozdony kivételével fentvan most minden az asztalon,és írtun rájuk jókis progikat és menetrendeket.Az "északi" oldal fal melletti hegyeinek gipszelését többnyire befejeztem,és egy részén már festés és növényzet is van.Most készülök kék falfestéket vanni,és (bár előbb kellett volna) lefestem a falat,majd testvérem "festőművészeti tudományai" és nagylelküsége révén,a kék alapra felhők és távoli hegyek is kerülnek majd idővel,ami egy nagyonjó háttért ad majd az asztalnak.Így jó képeket lehet majd csinálni,szebb lesz az egész,élethűbb,és érdekesebb...A festés azértis jó ötlet mert amit lehet kapni háttérposztereket,nembiztos,hogy igazodik a terepasztal színeihez.(mármint a növényzet,hegyek színeihez a hátteren található hegyek és növényzetek színvilága)A függőleges falakat fogom lefesteni,a ferde valakat csak egy bizonyos magasságig,de azokon többnyire képek,poszterek lesznek,illetve a ferde "plafonon" is.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kmvterepasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr892094324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása